Little Bangkok Logo

WSI Case

Mat och restauranger

Vår kund “Little Bankok” siktar på att bli värdelns bästa Thai food kedja. För tillfället är de en av de bästa i Dubai.

business-working

Utmaningen

Att skapa ett överlägset varumärke i förhållande till konkurrenterna. Växa trafiken på hemsidan och öka kundlojalitet för att hjälpa expansionsplanerna.

digital-worldwide

Lösningen

Vi använde Facebook för att skapa en öknking i kundbasen. Vi skapade riktad marknadsföring för att få kunderna att öka medvetenheten om varumärket.

future-growing

Resultatet

Antalet följare på facebook ökade från 8 900 till 33 000 på bara 15 månader. De ser en tydlig öknking i antalet kunder som kommer direkt till restaurangerna och därmed en ökad omsättning.

quote-symbol-light-gray

“Vi är oerhört nöjda med det utfall som WSI skapat och på det sätt som vi fått hjälp att växa. De förstår mitt varumärke och känner också våra kunder väl.”

- Mr. Poon Haemapoon, ägare Little Bankok

 

Bli en av våra nöjda kunder

Om du letar efter hjälp med digital marknadsföring och är inspirerad av berättelsen om ”Little Bankok”, ta kontakt med oss.

Lämna dina kontaktuppgifter till WSI så kommer en av våra digitala marknadsexperter att följa upp och boka ett som passar dig.

Vi ser fram emot att prata vidare med dig!

Låt oss prata digital marknadsföring

Stäng WSI Close Icon

Besöker du hemsidan från: United States?

Du kanske är intresserad av att besöka

www.wsiworld.com

Där finns också mycket bra information om WSI och vårt nätverk av digitala marknadsföringskonsulter men inkluderar mer information om vårt arbete i din region.

WSI in the World